کـ ـ ــ ـ ـآش .

 

 

اے کـ ـآش بـ ـآ عشق نمے آمـ ـدے

تـــ ــآ بـــ ــآ دل زدگـ ـ ـے بـ ـروے

اے کـ ـآش

دوستـ ـآنه مـ ـے مدآمـ ـدے

تـ ـ ـآ سـلآمے بگویـ ـے

احوآلـ ـ ـے بپـ ـرسـ ـے

درد دلـ ـے بکـنـ ـ ـے

چـ ـآے نعنآ بنوشـ ـے

وبــ ــ ــروے ...

حـآل که ایـ چنیـ سرد مے روے

یآدت بآشد چیزے به جـ ـآ نگذارے

مبـ ـ ــ ـ ـآدآ بـ ـرگـ ـردے و ...

اشکهـ ـ ــ ـ ـآیـ ـمـ رآ ببیـ ـ ـنے ...

 



نظرات شما عزیزان:

نوشین
ساعت11:06---22 دی 1391
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری موفق باشی خوش حال میشم یه سری هم به وبلاگ من بزنی در ضمن نظر یادت نره ممنون دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووس

mahbod
ساعت18:22---6 دی 1391
سلام عزیزم
وبت عالی بود پر از احساس بود دوست دارم
با بای


roya
ساعت15:29---6 دی 1391

سلام.وبت خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییی خوگشله


abbas
ساعت10:12---6 دی 1391
نکته همه که میان انجا وب دارن الی من تازه فهمیدم خیلی باحاله

khalil
ساعت0:56---6 دی 1391
سلام ممنون که بهم سرزدی و نظرتو گفتی و باز از لینگت ممنون
❤khahesh...❤


sadegh
ساعت18:22---5 دی 1391
خوب که خیس شدم از بارانِ بغضِ خویش



خودم را عاشقانه تر از پیش



صدا زدم :



مـــــــــراد



و باز پاسخ از دهانِ تو شنیدم !!



تو کیستی که بر تمامیت من



همیشه حمیـّت خویش را



انگشت می زنی ؟



حتا زیر آسمانِ اشکهای من



گونه های سرخ تو



خیس می شوند



















تو کیستی؟



که دلم می خواهد



تا فرصتی فراهم هست



با خودم آشتی کنم



شاید هنوز ردِ پای اسبم را



کوچه های «چنگیز قلعه » گواهی دهند



می خواهم با خودم آشتی کنم.















خیس خستگی







خسته‌تر از پروانه



سالهاست



گٍردِ رؤیاهای سرخ باغچه‌ی خویش پر می زنم وُ



هنوز غربت تلخ همیشه را،



مزه می کنم



من خسته ام



و هیچ حاجتی به تایید هیچ پروانه ای نیست



کافی ست دگمه‌ی پیراهنِ پریروزم را باز کنی



تا پاره پاره های عریانِ عمرِ هزار پروانه را،



به سوگ بنشینی.











من خیسِ خستگی ام



بیا شانه هایت را



بالش خیلِ خستگی هایم کن



شاید شبی



زخمهایم را زمین بگذارم
❤vaaaaaaaay ... che ziba ... merc..❤


غزل
ساعت16:58---5 دی 1391
سلام سعده خاونم وبلاگ شمام قشنگه وممنون كه به وبم اومديدونظرداديد
❤khahesh...❤


♥...گل پسر...♥
ساعت22:27---4 دی 1391
سلام

مرسی که سر بهمون زدی...

وب شما هم زیباس...

من لینکت کردم❤merc..❤


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ♥♥ تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

<-PollName->

<-PollItems->

دریافت کد حرکت متن